1 Jun 2020 - Tiada Tajuk

Assalamualaikum!

Tanggal 1 Jun 2020, merupakan kali pertama aku lawati blog ini semula. Pada mulanya aku ingatkan aku dah lupa email dan password untuk login. Tapi Alhamdulillah rupanya aku masih mengingati kesemuanya, daripada URL hinggalah kepada password.

Post terakhir yang aku buat adalah pada tarikh 29 September 2017, kira kira 2 tahun 8 bulan dan 3 hari dari tarikh hari ini. Wow. Haha.

Dalam tempoh itu terdapat beberapa peristiwa besar dalam hidup aku yang telah berlaku;
  • Berkahwin
  • Mendapat anak lelaki
  • Diterima masuk ke MNC (yang mana aku tak jangkakan langsung, rezeki anak barangkali)
  • Dunia dilanda pandemik COVID-19
  • Renovation rumah juga semakin hampir
Untuk sesetengah peristiwa yang elok, Alhamdulillah. Alhamdulillah. Semuanya dengan izin Allah Yang Maha Besar. Takkan berlaku sesuatu tanpa izinNya.

InsyaAllah, aku nak cuba aktif semula ber-blogging. Sebab apa? Sebab aku sedar macam ada sebahagian dalam diri aku, jauh di lubuk hati seperti mengaktifkan minat dalam bidang penulisan. Yea, mana tahu? Haha.

Yeah!

Comments