Need A Lot of Improvement

Well, dis week da dapat sparoh result exam.. juz ade beberaper subjek jer yg x dapat lg.. amai membe2 aku yg improve alot, which also surprised me alot~!

itulah istimewanyer manusia, di mane ade kesedaran dan keinginan, pasti diorg bleh berubah.. cam membe2 aku yg bnyk improvew nie, tahniah la aku ucapkn kt korang, smoger korg lebey improve d hari pertarongan sebenar..

dan camne lak ngn aku? hoho! nak kate improve tuh, subjek BM ngn PAI boley ler.. subjek laaen? ALu pikir la sndri! kengkadang aku terpikir gak, camner la diorg bley improve ngn mendadak skali? mmg aku x sangker, tp aku percayer ngn keupayaan diorang, n secare x langsong diorang berjaye naekkn smangat aku..

tp tgk jer la tahan baper lamer semangat nie.. aku harap dalam sbulan lebeh nie, sempat la aku nak tgk2 blek.. risau2..

Comments

a1spm09-sejarah said…
ape nie??
x update pun..
still wondering wat d latest news..!
hope to hear soon..!

he87