KEM






wokey2, kat sni aku selitkan beberape pic ms kt kem.. mmg best, kemudahan taraf otel, dewan pon ade ekon, bleh kate sume best r.. tp ade 1 jer yg x best, nnt kt bwh sket aku citer..

naseb baek bwk kamera, klo x melepas aku nak amek gamba.. kem nie klo x silap dalam mggu lps kut.. tp bebudak melayu laki yg p 4 org jer, yg len ntah ke mane.. aku da ajak, tp jual mahal blake..

yg x bestnyer ms kem nie ialah aku telah disahkan kene ASMA oleh seorang doktor di KLINIK KHIZAN.. sehari sblom g kem tu batok2 jer, biler da msok kem tu sehari, makin trok btok aku di tambah ngn sesak napas lg..

da naseb kan, nk bwat camner.. anyway, SpM smakin hampir, makin nervous aku.. kengkadang ase excited gak, ye la, bknnyer final exam cam f1 smpi f4.. pasni no more la baju skola, kasot skola, buku teks.. tp di sebalik ase excited tu, terselit gak ase susah ati n sedih..
ye la, susah ati nk exam.. exam terpenting lak tuh.. huuuuu.. sedih pon ye gak, kene tgglkan alam sekolah.. sde da nk lepak kt klas2, p makan kt kantin, msok tandas skola, p bilik guru, kene cukor janggot..

tp yg nyata tetap nyata.. manede kiter makin ari makin muder kan? so kene la terime..
and last but not least, try check dis out. aku tgk pon ase cam sebak jer, tu blom dpt pegi sane..
x dpt byg camne aku ase klo dpt p sane........ salam...

Comments