ADD MATH

add math.. ape itu add math? add math tu singkatan bg 'additional mathematic' atau pon dalam bahase melayu dikenali sbg 'matematik tambahan'..

peh! nyesal x blaja? nyesal aku bnyk maen dlu? tu sume musti ade bebudak spm pikir kt dalam palotak diorg, nak2 aku! haha, padan muker! cayer la, sampai ms nnt korg tau la kekejaman add math nie. ahaks.

peh, mase jwb soklan 1,2, layan jer, ok jer.. msok soklan 6,7, mak ai.. bengkek jer.. nak ajer aku tulis beso2 kt paper jawapan, " hanya tuhan yg maha mengetahui". bknnyer aku xtau tros, juz x mendalam idea la.. ai, seb baek x kesampaian.

bengang dow.. klo korg skang form4 kan, bek korg stadi btol2 addmath. btol nie, kesah bena punyer.. subjek laen x yah stadi dakpe, hehe.. papepon, mnyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tade gunenyer. hape aku sembang nie? ntah paper.

anyway, mggu dpn subjek bio n fiz. GULP! ah, tkot ape ek? dye bukan bleh makan kite pon kan!
*aku sembang dgn megahnyer* tawakal2...

Comments