PENGALAMAN 1

ehem. msok arinie da 22 ari aku keje. dlm 22 arinie jugak la, mcm2 pengalaman aku dpt. hehe. ^^ antarenye. aku didatangi mak nyah. COPPP!! kedai tempat aku keje didatangi mak nyah. well dye msok la jugak kedai tempat aku keje kn, of course la soping2. haha. ari pertame dye dtg, ade la dalam 5 org mak nyah nie duk kt tepi blakang kedai. aku ajak la membe aku p usha tgk sape dye. 1st time tgk dr jarak yg agak x brape nk dkt, meremang bulu roma kitorang. ish. bnyknye antu memalam bute nie. kol 3. kitorang pon cpt msok dlm kedai.

ms tuh pikir ntah pape. tempat nie keras la. berhantu la. adoi. then, beberape menet pastu msok la sorang 'hantu' nie kt dlm kedai. wtf. terkejot berok aku. lagak spt pompuan, tp muke cam rambo. peh hnye tuhan yg tau perasaan aku ms tuh. time tuh x ase klaka lg. juz pelik la kn. muke ganas, tp pki bj pompuan. apekejadah?

until last night, ade sorang mak nyah nie msok lg. tggi2. kulit putih. hensem giler. lengan katang2. haha. dye dtg kt kaunter dpn. tnye, 'HALLS nie bape se?'. aku plak bleh camane, x tau nape mate aku terpandang ke dada beliau, ( x sngaje ok! ) ade bulu siot! pergh, aku dgn muke da x thn nie, berkerut2 jwb ngn amek dwet balance. then aku tgk jer dye kuar. whoa, care jalan kalah gadis melayu ori. lepas dye kuar jer maka terbungkang la aku ketawe. smpi nk nanges da. hadoyai. haha. dgn misai pon ade. adoi. agak2 la. ROFL. XDD

well, tuhan da jadikan muke hensem, bley thn lak dye nk jd pompuan. benar, dunie da akhir zaman. pelik. pelik. pelik.ekceli dis my 1st time tgk mak nyah btol2 dpn mate. yg pki outfit pompuan. slame nie nmpk bapok jer, n dalam tv. ape nk jadi dgn diorang? wallahualamm.. -.-'


Comments