Gembiranya hati ini :D

Alhamdulillah. Segarnya rasa badan lepas minum Smart Coco ni. Terima kasih mak. :)

Emm.. I thought I was strong, but turns out that didn't happen very well. I thought I could just... let things happen as it suppose to be, pretending everything is fine.. but I can't.

I just can't bear this isolated feeling. Yeah, I thought I was strong enough to fight it and bla bla bla, but it just hurt me deeper and deeper.

It didn't just happen once, but twice. God knows how many times this things happen before. Kali pertama aku boleh tahan, tapi kali kedua.. I need to get out. Better hengkorang keluar ramai ramai tanpa pengetahuan aku, dari hengkorang post gambar dalam group dan aku pun tahu hengkorang keluar ramai ramai..
Hahaha. Lemahnya hati ini ya Allah. Ya aku mengaku aku terasa. Well, aku juga manusia biasa. Tak apa, ini semua ujian Allah. The truth is, I am so .....

That's it. Daripada ambil tahu mengenai perkara itu akan menyebabkan aku terasa, then I'll leave. So aku tak akan tahu aktiviti korang dan hati ini pun tak akan terasa. Hihihihi

Ya Allah, berilah hambaMu ini kekuatan untuk menempuhi hari hari mendatang untuk beberapa tahun ini Ya Allah..

Aku sangat percaya, bilamana kita diuji, pasti ada perkara baik akan menanti.. Allah itu maha Adil. Gembiralah wahai hati.. :)

Comments