Minggu Gila

Minggu ni minggu gila. Gila. Gila. Gila. Minggu PSM deadline dan minggu projek subjek subjek lain. Aarghhh.

Dah dua tiga hari aku tak sedap hati, rasa tak gelisah memikirkan PSM. Yelah, sikap buat kerja last minit masih tak dapat lari dari diri ni. Punya la stress, lepas maghrib tadi aku keluar bilik, jalan hujung sana hujung sini.

Aku rasa sunyi sangat. Rasa sorang sorang. Dengan rasa tertekan dan tak sedap hatinya. Yelah sebab aku sorang je kat blok ni, member lain semua kat blok lain. Haha
Kemudian seperti yang dijanjikan, Gab datang untuk sama sama buat projek FoIP. Bila Gab sampai, tetiba bahu ni rasa sedikit ringan. Rasa beban tu dah kurang.

Aku sangka aku kuat. Rupanya tidak. Aku terlalu lama bergerak sendirian sampai aku lupa seronoknya bergerak dalam kumpulan. Oh my my ...

Comments