Stop Music? Click Here!

Tuesday, May 18, 2010

So Sorry =(

akie, afif, baby. sory ek sebab abg shafiq dah lama tak pergi rumah korang. bukan apa. bila dah kerja ni, rasa terbatas betul masa. lagi-lagi bila dah lama tak tido malam ni. lemah badan besok hari tu.

semalam pergi rumah pun. dah macam tak rapat je. ye la. dah lama sangat abang shafiq tak jenguk korang kan. sory ye akief afif baby. karang abang shafiq dah berhenti kerja insyaallah abang shafiq akan selalu jenguk korang. lagipun abang shafiq takde adik kecik pun.

anyway. thanks 4 the coklat cikgu. kalau jual confirm laku. nanti ada masa saya nak belajar buat jugak la. hehe. sory lagi sekali ya. >.<

0 comments:

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers