Pesta Pantun Bestari 2011

assalamualaikum dan salam sejahtera pembuka bicara. hehe. alhamdulillah, akhirnya ada jugak kelapangan untuk update blog. sebenarnya, gambar gambar yang akan korang tengok kat bawah sikit tu dah aku uploadkan lebih kurang seminggu yang lepas. tapi oleh sebab terlalu banyak sangat kerja, tak sempat nak update. so sekarang jangan buang masa, terus ke topik utama.

macam tajuk post ni, pada 6 Mac yang lepas, aku telah diajak oleh cik Hazirah Saion, orang kuat besar UTM untuk jadi penonton pertandingan akhir Pesta Pantun Bestari 2011, bertempat di Dewan Tunku Canselor, UM. antara VIP yang hadir, YB Dato Seri Utama Dr Rais Yatim. fuh first time aku tengok Dato Rais Yatim depan mata. hehe. jom tengok gambar pulak.


papan tanda.


bersama pasukan naib johan.


aku kaya. yeaaaah.


hahahhahahahahha!!


"team mana ek yang best? ah mesti la team UTM!"
*padahal UTM tak masuk bertanding pun*


korang rasa siapa brader baju ungu tuh? hehe.


dia yang nak bergambar dengan aku. bukan aku yang nak bergambar dengan dia.
HAHAHHAHAHAHHA!
*perasan


masa pertandingan berlangsung aku tak ambik gambar, tak ingat langsung. sebabnya best mendengarkan diorang berpantun. dan series aku cakap, pertandingan ni memang best. bermula dengan pusingan pertama, bertemakan "lawak jenaka". kemudiannya, pusingan kedua dan ketiga yang temanya dipilih oleh setiap peserta secara rambang. keseluruhannya bagi aku, sangat berbaloi aku pergi tengok pertandingan ni dan terima kasih banyak banyak kepada cik Hazirah Saion sebab sudi informkan aku pasal pertandingan ni.

okeh nak selit satu lagi. akhirnya setelah agak lama menyiapkan blog, dari akhir bulan satu kot, *kalau tak silap la* siap jugak blog member aku yang sorang ni. aku tak nak cerita kat sini, apa kata korang tengok sendiri? bolehkan? alang alang dah blogwalking, singgah la sekali blog beliau. hehe. nak tengok, klik la disini.

akhir kata, terima kasih sangat sangat sangat sangat kepada korang semua yang masih sudi jenguk dan tinggalkan komen kat blog aku ni, walaupun dah agak lama tak update. insyaallah, hari sabtu ni aku ada program kat ASWARA, dan kalau sempat, akan aku update pasal tu. sekian. :)

Yang Benar,
ShafiqIzwan,
Khamis, 10/3/2011, 11.06AM.







Comments

amry said…
nak tanya...
gambar no 5 tu...ko juri ker???erk..
gambar no 6...macam adik abang derrrrr...hehehehe
gambar no 7...cun la weiii aweq tuuuuu..ish ish ishhhhh...hehehehe
Shafiq Izwan said…
yang gambar no 5 tuh, juri selepas pertandingan. hehe. yg gamba no 6, macam adik abang? HAHAHAHAHHAAHA! pasal gamba no 7 pulak, name dia pon saya tak ingat dah bro. HAHAHAHHAHAHA!
Dinie Shuhaimi said…
nak tanya...
gambar no 4 tu...
mcm knl jer..
spe ek??..
hahaha...
najwa nano said…
kaya???blanja cepat!
Shafiq Izwan said…
dinie - skema gile. hahahahaha.

najwa - ok sis bitau je nak apa. hehehe.
Azah Rahaman said…
yg pgg piala tu siyes tak boleh belah, hahahaa
Shafiq Izwan said…
memang tak boleh blah. lepas snap bila tengok balik gamba tu gelak tak henti henti. HAHHAHAHAHAHAHA!!
Dinie Shuhaimi said…
yg x bleh tu yg pgg piala dgn cek kt gmbr no 3 tu.. yg gmbr no 4 tu cool jer.. haha..
Cik SCC said…
perasan giler koT pmpn tu nk bgmbar ngn dia..
hahahaha
amry said…
Juri seepas pertandingan...selepas ko nak juri apa lagi brooo..juri pentas ker??hehehehe
Shafiq Izwan said…
dinie - gambar yang pegang cek dengan piala tu la gamba yang boleh diterima ramai. haha.

SCC - eh biasa la tu, tak perasan tak mesra HAHAHAHHAHA

amry - nak jadi juri komen je. hahahhaa.