Stop Music? Click Here!

Saturday, July 23, 2011

Apa Korang Rasa 2.0

saje buat tajuk "Apa Korang Rasa 2.0". sebab sebelum ni ada entry aku tajuk yang sama gak.

contoh:

korang janji dengan kawan korang nak jumpa pukul 11am. tunggu punya tunggu, nak dekat sejam setengah tunggu. kawan punya pasal, takpelah.

last last,

"weh sori ar aku tak jadi jumpa kau."

APA KORANG RASA?

p/s - korang ramai. korang semua baik sangat dengan aku. tapi kesiankanlah kat kitorang ni yang dah tunggu lama nak mati. siap buat kerja lagi. bukan nak mengungkit. tapi itulah. kalau boleh aku tanak ada salah faham, ada tak bertegur sape dengan korang. korang baik sangat dengan aku. lepas tu ikut suka je nak tunda tunda besok. adat la penat. tolong, aku tanak ada salah faham dengan korang. aku benci hilang kawan. ;((

Yang Benar
ShafiqIzwan,
Sabtu, 23/7/2011, 2.30AM.

3 comments:

Cik Ieda said... [Reply to comment]

uhuh..uhuuh,, pernah kene dan jugak pernah buat orang.. uhuhh.. ;P

IsmailAr said... [Reply to comment]

pastu.. kalao kite slalu mintak update dgn diorg.. tny kat mane skarang lah.. brape lame ag nk sampai... jadi ke x... diorg kate ape lak.. isk

ShafiqIzwan said... [Reply to comment]

cik ieda - ish ish. okla tu kan penah buat penah kene. haha.

dekan - susoh ar kalu nok deal ngn orang camtu. ;((

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers