Award = Anugerah

wow. aku dapat anugerah. nasib baik xde medal, piala ker, kalau x dah ku gantungletak dalam bilik. hehe. terima kasih daun keladi. hehe. jom tengok.


1. Blog best sangat ke tak? sebab?
- best kut. banyak informasi boleh dapat.

2. Layan lagu indon ke omputih?
- sebagai rakyat malaysia, aku sokong industri muzik tanah air. :P

3. Coklat mana lagi popular, cadbury ke ferrero? sebab suka makan?
- entah la. cadbury kut? sebab suka makan. sebab rasa coklat.

4. Nickname yg GF/BF beri, nama manja?
- MOHD SHAFIQ IZWAN BIN ABDULLAH.

5. Berikan empat fakta tentang kamu.
- gila2.
- gemuk.
- x suka gaduh2. mengalah kadangkala lebih baik.
- suka tengok cerita LEVERAGE dengan SUPERNATURAL. tengok ulang2 pun x bosan. haha.

6. Jika ada 50sen nak beli apa?
- nak beli aiskrim kat rumah cik syidah. dulu kecik2 selalu beli. tapi dia dah pindah. ;(

7. Siapakah empat orang yang paling kamu sayang?
- keluarga.
- member2 yang dari kecik sampai sekarang.
- cikgu sekolah menengah dengan cikgu sekolah rendah. rindu sangat.
- lecturer a.k.a pensyarah. oh puan, baca la blog saya. saya sayang kamu. ni dah kira bodek. HAHAHA.

8. tag untuk enam orang yang kamu sayang. blog yang kamu rasa cantik.
sayang? HAHA. aku sayang semua kawan2 aku. erm. x biasa la pulak bersayang2 ni. aci x tambah soalan? 'Tag untuk enam orang yang anda respek gila." hehe.

- Khatijah Hamid. Bestfriend aku kat kolej. minah ni dapat dekan beb.
- Shafri Shpie. blog mamat ni macho. sesiapa nak belajar photoshop secara santai, hah singgah la kat blog dia.
- Wan Muhammad Hazem. ini senior aku. sangat penuh dengan ciri2 kepimpinan.
- Umi Aisya. penghuru hara zaman sekolah. haha.
- A. Muziru Idham. seorang penggiat sastera. dulu masa sekolah dia selalu buat sajak2 yang kebanyakannya aku x faham sebab bahasa tinggi sangat.
- Suriya Murni. kawan aku masa sekolah rendah dulu. lama x dengar cerita. tiba2 je dah kat russia. fuh. blog dia banyak bagi pengajaran kat aku.

habis pun. ikutkan hati nak tag semua orang kat situ. dah dia suruh tag enam. so enam je la. hehe. akhir sekali, terima kasih banyak2 kepada sis najwa sebab sudi bagi award ni. :)
salam.

penulis: award pertama dalam blog. hehe.

Yang Benar,
Shafiq Izwan,
Jumaat, 31/12/10, 10.29AM.

Comments

Khatijah Hamid said…
Haa wehh tapayah laa ko nk ckp aku dekan tuuu hahah segannn.
btw thankkkssss ;DDD
Shafiq Izwan said…
next sem dekan lagi. aku pon nak. amin. hehe. welcome dear. (: