Stop Music? Click Here!

Tuesday, January 18, 2011

Perasan~!!

masalah. masalah. baru masuk pertengahan bulan, sikap malas aku dah datang balik. jujur aku cakap, aku takut bila ingatkan balik attitude aku sem lepas. sangat teruk. sangat malas. masa awal2 januari ni, aku dah berjaya sikit2 atasi masalah malas ni. tapi tu la, dengan hari khamis ni cuti, hari jumaat memang xde kelas, malas tu datang bertubi2. aku x tau kenapa. padahal kerja banyak. Ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini.

alih topik. tadi masa baru habis kelas, aku siap2 nak naik motor. tiba2 ada kumpulan awek ni lalu, dan bila dia betul2 lalu kat sebelah aku dia pun bunyi, "whoah bestnye orang tu naik motor." aku masa tu dah agak berdebar la jugak. ada awek tegur aku beb. bangga kut. XD then bila aku nak tegur dia balik je, ye la nak tanya kan, kononnya "saya kenal awak ke?" "awak ni sape?" tengok2 membe dia kat belakang aku tengah naik skuter ego. lepastu diorang berbual2 kejap. pergh malu siot. nasib baik aku x tegur. yang korang cik2 awek sekalian pun, nak tegur kawan korang jangan la bila dah sampai betul2 dekat sebelah aku. kan dah terperasaan tuan hamba. haha. Cop!! atau betul2 mereka menegur aku? maklum la aku naik motor, membe diorang tu naik skuter ego. mungkin diorang tegur membe yang naik skuter tu hanyalah untuk cover? kalau diorang nak tegur member yang naik skuter tu pun, mestilah berbunyi macam ni, "whoah bestnye orang tu naik SKUTER." Ya tak? x tahu nak kata apa, Allah Maha Mengetahui.

he'eleh, benda kecik je, itu pun nak cerita. kepoh kan saya? haha. maaflah. aku saja nak tulis. saja nak menambahkan post aku. kalau korang nak kata aku ni kepoh ke, perasan ke, aku mintak maap la ye. tapi masa tu aku memang perasan+malu la. XDDD
benda macam ni sebenarnya boleh dijadikan pengajaran. kalau ada lelaki/perempuan yang korang x kenal tiba2 tegur korang, tengok kiri kanan depan belakang atas bawah dulu. :P

penulis - kalau umur dah cukup boleh balik kampung pergi mengundi.

Yang Benar,
ShafiqIzwan,
Selasa, 18/01/2011, 2.37PM.


14 comments:

iwan_dextrous said... [Reply to comment]

ak hanya mampu senyum je..^_^

hahahahahahhaha

niesz said... [Reply to comment]

biar je dorg tu..dorg nk tarik perhatian kot..hehe..

fadhdeela said... [Reply to comment]

hahaha nasib xtegur..kalo x nnt kata mamat PERASAN lak hihi :D

Meh singgah: Mohon Maaf Pertikai Azan

faiz bakar said... [Reply to comment]

org2 hensem mmg ramai awek nk tegur. tapi diorg pandai la tegur bertapis.

daylachan said... [Reply to comment]

mak oi kene ngurat ngn pompuan..wewit~

amry said... [Reply to comment]

perghhhh....sib baik ko tak tegur derrrr....kalau tak, mau benam kepala dalam tanah...ayoooo..hehe..tak per bro...aku pernah lalui....

mak sedara :abang.
aku : ye

Rupa2 nya dia panggil paksedara aku daaa yang kat sebelah tuuu...kami makan sama...malu weh!!

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

hehe. normal la tu bro kalau perasan. awek2 skrg pun dah pandai ngorat laki kan. tu yg boleh jadi terperasan tu kan. haha

De Mois said... [Reply to comment]

Haha..memang perasan namanya. Takdenye orang pompuan nak tegor kau. Kah3..

Terbaru di SuaraSendiri
Utama : Perihal ubat nyamuk

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

ha3~ dia tegur skuter tuh.. shafiq jgn malu tau.. tehehehee~ ^_^

Afzainizam said... [Reply to comment]

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wooooo biasa lahhh kalau awek tegur tu tandanya sebagai lelaki macho... beb

cukup umur gi daftar mengundi yerrrr..... tanggungjawab bersama

ShafiqIzwan said... [Reply to comment]

iwan - aku pon hanya mampu tersenyum malu iwan. haha.

niesz - tapi still malu. hehe.

fadhdeela - tu ah. kalau x. memang malu gila. haha.

sufian - btol2. kalau terperasan tu memang normal. hahaha.

de Mois - agak2 r mois. makcik pon tego aku tau. HAHAHAHAHAHAHAHA!

keen - malu jugak la sikit. hehe. :P

afzainizam - lelaki macho ek? hehe.
daylachan - diorang tego membe mereka la. hehe.

amry - benam kepala dalam jalan tar r. hahaha. pergh dasat boleh nyahut panggilan mak sedare camtu. HAHAHAHA.

ShafiqIzwan said... [Reply to comment]

faiz bakar - whoah terer diorang ek skang. da bertapis2. ingtkn deret troz je. hehe.

amry said... [Reply to comment]

Itu lah pasal...memang tebal giler muka aku dowh...3 kali aku terperasan!!! memang hampeh!!

ShafiqIzwan said... [Reply to comment]

amry - mak aih. sampai 3 kali. HAHAHAHAHAHA!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers